Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek


    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Hírek


   Fontos gödi telefonszámok gyűjteménye

Keresés:   
Hír
2015.01.21 11:50
„Komplett szervezetfejlesztés megvalósítása Göd Város önkormányzati hivatalában” projektet zárt Göd Város Önkormányzata
Nyomtatható verzió Szerző:

Göd Város Önkormányzata 21,96 millió forint vissza nem térítendő uniós támogatást nyert az Államreform Operatív Program „Szervezetfejlesztés a Közép-magyarországi régióban lévő önkormányzatok számára” című pályázati konstrukció keretében, amely forrás felhasználásával a polgármesteri hivatal és intézményei átvilágítását és komplex szervezetfejlesztését valósította meg



A Gödi Polgármesteri Hivatal működésében 2013-ban a legnagyobb gondot a járási hivatalok megalakulását követő létszámváltozás és a megmaradt feladatok közötti összhang megteremtése jelentette, ezért célul tűzte ki a hivatal szervezeti, működési modelljének áttekintését, valamint a belső és külső fejlesztési lehetőségeinek megvizsgálását.
Az európai uniós támogatás segítségével az ÁROP-3.A.2-2013-2013-0046 azonosító számú projekt keretében az önkormányzat szakértők bevonásával:

• Felülvizsgálta a korábbi ÁROP projekt eredményeit és ezek megvalósulását, elemezte a sikeresség vagy a sikertelenség esetleges okait.
• Felülvizsgálta az önkormányzat támogató infrastruktúráját, és a szerződéses kapcsolatait.
• Kidolgozta az Önkormányzati fenntartásban, vagy működtetésben álló intézményekkel kapcsolatos feladatellátási és finanszírozási modellt, a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés rövid, közép- és hosszú távú opcióit és stratégiáját.
• A lakosság körében két alkalommal végzett átfogó felmérést és elemzést a közszolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségről és felmerülő igényekről.
• Felülvizsgálta a polgármesteri hivatal és intézményei, jelentősebb foglalkoztatói humán erőforrás kapacitásgazdálkodását, a munkatársak munkaköri és szervezeti besorolását.

A dokumentumok elemzését, valamint az szakmai közreműködőkkel és más önkormányzati dolgozókkal folytatott interjúk eredményeit összegző tanulmányok a feltárt működés mellett javaslatokat tesznek a rövid-, közép-, és hosszútávon megvalósítandó hatékonyságnövelő intézkedésekre.

A projekt 2014. december 31.-én zárult, melynek köszönhetően megteremtődött az összhang a kötelező és önként vállalt feladatok ellátása és a hivatala rendelkezésre álló személyi, valamint pénzügyi lehetősége között.

További információ kérhető:
Göd Város Önkormányzata, 2131 Göd, Pesti út 81.
Telefon: 06 27 530 064, E-mail:
varoshaza@god.hu, Honlap: www.god.hu



Látogatottság: 1476
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio