Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek


    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Hírek


   Fontos gödi telefonszámok gyűjteménye

Keresés:   
Hír
2020.07.28 16:12
Ajánlati felhívás
Nyomtatható verzió Szerző:

Göd Város Önkormányzat által megnyert Pest- megyei pályázat – Neveleki csapadékvízelvezetése (PM_CSAPVIZGAZD_2018/53) kapcsán többlettámogatás igénylése.

I. Ajánlatkérő: Göd Város Önkormányzata
Székhelye: 2131 Göd Pesti út 81
Képviselője: Balogh Csaba polgármester
Telefon: (06-27) 530-064
E-mail: varoshaza@god.hu
Kapcsolattartó neve: Ujlaki Anikó osztályvezető
E-mail: ujlakianiko@god.hu

Felhívás tárgya: Göd Város Önkormányzat által megnyert Pest- megyei pályázat – Neveleki csapadékvízelvezetése (PM_CSAPVIZGAZD_2018/53) kapcsán többlettámogatás igénylése, mely az alábbi feladatokat foglalja magába:
 
a. többlettámogatási kérelem teljeskörű összeállítása,
b. tervezői nyilatkozat, KT kivonat szövegezésének előkészítése a többlettámogatási kérelem alapján,
c. többlettámogatási kérelem költségtáblájának kitöltése,
d. esetleges hiánypótlás/hiánypótlások teljesítése.

II. A szerződés típusának meghatározása: megbízási szerződés

III. A szerződés időtartama (vagy a teljesítés határideje): a szerződéskötéstől az elnyert többlettámogatásról szóló döntés kézhezvételéig, legkésőbb 2022. december 31-ig.

IV. Fizetési feltételek: az elnyert többlettámogatás utáni egy összegű sikerdíj, amely a nyertes pályázathoz kapcsolódó támogatási szerződés módosításának hatályba lépésekor esedékes, a teljesítésigazolás kiállítása után 15 napon belül átutalással.

V. Alkalmassági követelmények: a megbízott rendelkezzen a kiírt feladatok elvégzéséhez szükséges ágazati jogszabályokban meghatározott minősítéssel, az elmúlt 5 évben minimum 4 db a felhívás tárgyában nevezett munka elvégzésében gyakorlati tapasztalattal, melyek igazolását az ajánlatához csatolnia kell.

VI.  Ajánlatok értékelésének szempontja: legalacsonyabb ár és benyújtott referencia

VII. Az ajánlatok benyújtását követő hiánypótlási lehetőség meghatározása:
Az ajánlat hiányos benyújtása esetén az Ajánlatkérő hiánypótlási felhívását követő 2 munkanapon belül a hiányzó dokumentumok benyújthatók.

VIII. Ajánlattételei határidő: 2020. augusztus 3. (hétfő) 10:00 óra

IX. Az ajánlatok benyújtásának helye és módja: Gödi Polgármesteri Hivatal, ügyfélszolgálatán, ZÁRT borítékban. A borítékon kérjük feltüntetni „pályázati többlettámogatás igénylése”.

X. Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése:
Gödi Polgármesteri Hivatal, Beruházási és Városüzemeltetési Osztály, 2020. augusztus 3. (hétfő) 11:00 óra

XI. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálj el: tárgyalás nélkül

XII. A szerződéskötés tervezett időpontja: 2020. augusztus 14.

XIII. Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e? Nem

XIV. Rész ajánlattétel megengedett-e? Nem

XV. Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött? Nem

XVI. Érvénytelen az ajánlat: Ha nem felel meg az ajánlati felhívásban szereplő feltételeknek.

XVII.  Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe: Gödi Polgármesteri Hivatal, Beruházási Osztály, Ujlaki Anikó osztályvezető

XVIII. Az ajánlattételi felhívás megküldésének/közzétételének napja: 2020. július 28.


Balogh Csaba
polgármester


Az ajánlati felhívás letölthető a következő hivatkozáson >>>



Látogatottság: 62
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio