Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek


    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Hírek


   Fontos gödi telefonszámok gyűjteménye

Keresés:   
Hír
2020.07.28 16:17
Ajánlati felhívás
Nyomtatható verzió Szerző:

Göd Város Önkormányzata részére pályázati tanácsadás megrendelése

I. Ajánlatkérő: Göd Város Önkormányzata
Székhelye: 2131 Göd Pesti út 81
Képviselője: Balogh Csaba polgármester
Telefon: (06-27) 530-064
E-mail: varoshaza@god.hu
Kapcsolattartó neve: Ujlaki Anikó osztályvezető
E-mail: ujlakianiko@god.hu

Felhívás tárgya: Göd Város Önkormányzata részére pályázati tanácsadás megrendelése, mely az alábbi feladatokat foglalja magába:
a. ajánlatkérő működésének fejlesztéséhez, bővítéséhez, településfejlesztéséhez pályázati és egyéb pénzügyi források feltárása, megpályázása és azok lehívása,
b. a pályázatokkal kapcsolatos tanácsadói szolgáltatás,
c. helyszíni konzultáció (fejlesztési forrástérkép készítése),
d. folyamatos pályázatszemlézés, összegzés és tájékoztatás (hazai, EU-s, társfinanszírozott pályázati források vonatkozásában),
e. pályázati dokumentáció (azaz teljes körű pályázati anyag) kidolgozása,
f. benyújtásra kerülő pályázatokhoz - amennyiben az adott pályázat útmutatója előírja - üzleti és pénzügyi (költség) terv készítése,
g. 30 M Ft támogatási összeg feletti pályázatok benyújtása a közreműködő szervezethez, kapcsolattartás és folyamatos pályázatkövetés,
h. a pályázat esetleges hiánypótlásainak/tisztázó kérdéseinek megválaszolása, közreműködő szervezet felé történő beküldése,
i. a támogatási szerződés megkötésével kapcsolatos feladatokban közreműködés, tanácsadás,
j. részbeszámoló elkészítése és benyújtása, részbeszámolóhoz kapcsolódó esetleges hiánypótlás elkészítése és benyújtása,
k. pénzügyi elszámolás, záró beszámoló elkészítése és benyújtása, záró beszámoló kapcsolódó esetleges hiánypótlás elkészítése és benyújtása,
l. kapcsolattartás a Közreműködő Szervezettel,
m. változás bejelentések, esetleges Támogatási Szerződés módosítások elkészítése a projekt előrehaladásával összhangban,
n. a szerződés hatálya alatt, a nyertes pályázatok teljes körű utógondozása (pl. PEJ, ZPEJ, és PFJ pályázati e-ügyintézés, monitoring, fenntartási és egyéb jelentések, beszámolók készítése és beküldése.

II. A szerződés típusának meghatározása: megbízási szerződés

III. A szerződés időtartama: 2022. december 31-ig tartó határozott idő.

IV. Fizetési feltételek:

a) Pályázatfigyelés: havonta esedékes, a teljesítésigazolás kiállítása után 15 napon belül átutalással.
b) Pályázatírás: a pályázat befogadását követően esedékes, a teljesítésigazolás kiállítása után 15 napon belül átutalással.
c) Sikerdíj: a nyertes pályázathoz kapcsolódó – Támogatótól/hivatalos szervtől érkező – értesítéskor esedékes, a teljesítésigazolás kiállítása után 15 napon belül átutalással.
d) Nyomonkövetés és fenntartási és egyéb jelentések készítése: befogadott jelentések után esedékes, a teljesítésigazolás kiállítása után 15 napon belül átutalással.

V. Alkalmassági követelmények: a megbízott rendelkezzen a kiírt feladatok elvégzéséhez szükséges ágazati jogszabályokban meghatározott minősítéssel, az elmúlt 5 évben minimum 4 db a felhívás tárgyában nevezett munka elvégzésében gyakorlati tapasztalattal, melyek igazolását az ajánlatához csatolnia kell.

VI. Az ajánlatok benyújtását követő hiánypótlási lehetőség meghatározása: az ajánlat hiányos benyújtása esetén az Ajánlatkérő hiánypótlási felhívását követő 2 munkanapon belül a hiányzó dokumentumok benyújthatók.

VII. Ajánlatok értékelésének szempontja: legalacsonyabb ár és benyújtott referencia

VIII. Ajánlattételei határidő: 2020. augusztus 3. (hétfő) 10:00 óra

IX. Az ajánlatok benyújtásának helye és módja: Gödi Polgármesteri Hivatal, ügyfélszolgálatán, ZÁRT borítékban. A borítékon kérjük feltüntetni: „Göd Város Önkormányzata részére pályázati tanácsadás megrendelése”.

X. Az ajánlatok felbontásának helye, időpontja, a bontáson részvételre jogosultak megnevezése:
Gödi Polgármesteri Hivatal, Beruházási Osztály, 2020. augusztus 3. (hétfő) 11:00 óra

XI. Annak meghatározása, hogy az eljárásban lehet-e tárgyalni vagy ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálj el: tárgyalás nélkül

XII. A szerződéskötés tervezett időpontja: 2020. augusztus 14.

XIII. Többváltozatú ajánlat tétele megengedett-e? Nem

XIV. Rész ajánlattétel megengedett-e? Nem

XV. Az ajánlattétel ajánlati biztosíték adásához kötött? Nem

XVI. Érvénytelen az ajánlat: Ha nem felel meg az ajánlati felhívásban szereplő feltételeknek.

XVII.  Tárgyi munkával kapcsolatban beszerezhető további információk beszerzésének helye, címe: Gödi Polgármesteri Hivatal, Beruházási Osztály, Ujlaki Anikó osztályvezető


XVIII. Az ajánlattételi felhívás megküldésének/közzétételének napja: 2020. 07. 28.

Balogh Csaba
polgármester

Az ajánlati felhívás letölthető a következő hivatkozáson >>>



Látogatottság: 157
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio