Elérhetőségek
POLGÁRMESTERI HIVATAL
Cím:  2131 Göd, Pesti út 81.
Tel.:  (06-27) 530-064
Fax:  (06-27) 345-279
E-mail:  varoshaza@god.hu
Zöldszám: 06-80/890-089

Ügyfélfogadás
H:  13:00-18:00
Sze:  8:00-12:00, 13:00-16:00
P:  8:00-12:00

Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Cím:  2131 Göd, Pesti út 60/a.
Tel.:  1818
E-mail:  
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu 

Ügyfélfogadás
H:  8:00-16:00
K:  8:00-16:00
Sze:  8:00-18:00
Cs:  8:00-16:00
P:  8.00-12.00

 

Linkek



    
      József Attila Művelődési Ház, 2131 Göd Pesti út 72., E-mail: info@godimuvhaz.hu 

      


    

Pályázatok, támogatások

Keresés:   
Pályázat
2013.06.04 11:20
PÁLYÁZAT - a Szakáts-villa hasznosítására
Nyomtatható verzió Szerző:

Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (2131 Göd Pesti út 81) 78/2013. (V.29.) Ök. számú határozata alapján pályázatot hirdet a Vécsei u. 1. szám alatti (hrsz: 783 ) épületek hasznosítására az alábbi feltételekkel:



1. Az ingatlan jellemzői:

Az épület Göd déli határánál, a Duna mellett található, cca 4 hektáros ártéri erdőben. Az épület mellett halad el a Bp-Szob kerékpárút. Árvíztől védett.

Az épület állapota erősen leromlott. A területen bérleti szerződéssel horgásztó és gyerek kalandpark üzemel. A mellette lévő telekrészen működik a Búzaszem Általános Iskola. Közvetlen folyatásában cca 5800 m2 patakvölgy, ártéri erdő található.

- Címe: Göd, Vécsei u. 1.

- Területe: cca 35.000 m2 , az épület alapterülete: 179 m2 (bővíthető)

- Művelési ág: Kivett (belterület)

- Tulajdonosi jogállás: Önkormányzati tulajdon - Tulajdonos: Göd Város Önkormányzata.

 

Története: Az épület az 1920-as években épült, a Szakáts család lakóépületeként. A II. világháború után államosították, majd úttörőtábor üzemelt benne a rendszerváltásig. A rendszerváltás óta üresen áll, az állapota folyamatosan romlik. A tábor egykori csónakháza is felújításra szorul.

 

Tulajdonosi nyilatkozat:

A telek területe 41.960 m2, jól elhatárolható részére (5783 m2) a Búzaszem Alapítványnak van földhasználati joga. A tulajdonos kijelenti, hogy az ingatlan ezen felül per- és tehermentes.

 

A pályázat az ingatlanon található villára és csónakházra vonatkozik.

 

A Helyi Építési Szabályzat szerinti besorolása közpark, (Zkp 2) Az övezeti előírások FSZ+ tetőteres beépítést tesznek lehetővé.

      (1) Az övezetben a létesíthető beépítés paramétereit az alábbi táblázat tartalmazza:

      Építési övezet jele Zkp-2

Beépítési mód szabadonálló

Kialakítható legkisebb telekterület (m2) Kialakult, 10.000

Minimális telekszélesség (m) 50

Minimális telekmélység (m) 60

Legnagyobb beépítettség (%) 1

Legnagyobb beépítettség terepszint alatt (%)

Legnagyobb építménymagasság (m) 3,0

Legnagyobb homlokzatmagasság (m) 3,5

Zöldfelület legkisebb mértéke (%) 75 (90)

(2) Az övezetbe tartozó telek nem osztható meg, de azonos övezetbe tartozó telekkel egyesíthető.

(3) Az övezetben a pihenést és testedzést szolgáló építmény (sétaút, pihenőhely, tornapálya, gyermekjátszótér stb.), vendéglátó épület, valamint a terület fenntartásához szükséges épület helyezhető el.

(4) Az övezet telkein létesíthető épületeken kizárólag magastető alkalmazása lehetséges. A tető hajlásszöge 20-45 fok között választható meg.

(5) Az övezet telkein a meglevő közparkokat legalább 75%-os növényzeti fedettséggel kell fenntartani. Az új építésnél, felújításnál alkalmazható legkisebb zöldfelületi arány mértéke 90%.

(6) Az övezethez tartozó zöldfelületek fenntartása során biztosítani kell a területén található természeti értékek maradéktalan megóvását, a területre vonatkozó természetvédelmi kezelési terv érvényesítését

 

2. A pályázat fő céljai:

  • az ingatlan hagyományához méltó teljeskörű felújítása, korszerűsítése, újjáépítése, 2015. december 31-ig jogerős használatbavételi engedély megszerzése,
  • a teljeskörűen felújított ingatlannak a komplex ingatlanhasznosítási szerződés időtartama alatti működtetése a Pályázó által.

3. Kikötések:

  • A felújítás, korszerűsítés során beépített anyagok a beépítéssel az Önkormányzat tulajdonába kerülnek.
  • A pályázatban megjelölt megvalósítási és hasznosítási időszak alatt a beruházás értéknövekményének ellenértékeként a pályázó bérleti és hasznosítási jogot nyer az ingatlanon.
  • A megvalósítási és hasznosítási időszak alatt az ingatlan fenntartásával és karbantartásával járó valamennyi költség Pályázót terheli, azért sem a projekt időtartama alatt, sem azt követően kompenzációt, beszámítást nem kérhet.
  • A megvalósítási majd hasznosítási időszak leteltét követően a beruházással kialakított állapotnak megfelelően karban tartott ingatlan teljes egészében Önkormányzat birtokába kerül vissza.
  • Játékterem, diszkó és egyéb a gödi kertvárosi környezetet zavaró tevékenység kizárt.
  • Legfeljebb a hasznosítási időtartam végéig a pályázó az ingatlant vagy részeit egyedi tulajdonosi hozzájárulással albérletbe adhatja.
  • Jelentős gépkocsiforgalmat vonzó tevékenység nem támogatott. A gépkocsik elhelyezéséről az országos és helyi jogszabályoknak gondoskodni kell.
  • A villaépület nyugati homlokzatának jellege megőrzendő.
  • A beruházással felújított és/vagy korszerűsített épületnek meg kell felelnie a vonatkozó építési szabályoknak és energetikai szabványoknak.
  • A pályázathoz benyújtott előtervek a későbbi engedélyezési/kiviteli tervek vonatkozásában a pályázót kötik.
  • Amennyiben Pályázó a benyújtott és kedvezően elbírált pályázatban megjelöltektől a saját érdekkörében felmerülő okból a megvalósítás vagy/és a hasznosítás során eltér úgy a Felek közötti szerződések megszűnnek.
  • A teljes vállalt építészeti megvalósítás érdekében banki vagy/és dologi garanciát kell felmutatni 20.000.000 HUF értékben.
  • Az Önkormányzat fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.

 

4. A pályázókra vonatkozó elvárások:

  • pályázhat magyar vagy közösségi lakhelyű/székhelyű jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet vagy büntetlen előéletű cselekvőképes természetes személy,
  • a pályázónak nem lehet magyarországi köztartozása és ezt 30 napnál nem régebbi hatósági „nullás” igazolással bizonyítja, vagy szerepel az állami adóhatóság honlapján közzétett köztartozásmentes adózói adatbázisban,
  • nincs lejárt határidejű tartozása Göd Város Önkormányzata vagy a Településellátó Szervezet felé,
  • a pályázó szervezet nem áll csődeljárás alatt, nem indítottak ellene felszámolási eljárást és nem áll végelszámolás vagy felfüggesztés alatt.

 

5. A pályázati anyag tartalma, csatolandó dokumentumok:

  • Hasznosítási koncepció és üzleti terv, amely alátámasztja a beruházás hasznosítási időszak alatti megtérülését, az ingatlan folyamatos jókarbantartásának teljesülését, ezzel egy közép-hosszútávú, határozott időre szóló komplex hasznosítási szerződés megkötését.
  • A projekt futamidejének konkrét meghatározása.
  • Építészeti előterv, benne színes homlokzati rajz, a tervezett felújítási, korszerűsítési, rekonstrukciós munkák leírása.
  • Emlékhely előzetes terve, hasznosítási terve, elérhetőségének időszaka, felügyelete módjának leírása.
  • Megalapozott forgalombecslés gyalogos, kerékpáros és gépkocsis kategóriákban.
  • Az értékelési szempontokat alátámasztó terveket, számításokat a Pályázó saját belátása szerinti részletességgel, meggyőző erejű tartalommal és formában, közkeletű papír alapú vagy elektronikus formátumokban adja be.
  • A pályázó személyére vonatkozó fent említett iratok.

 

6. A pályázatok benyújtásának határideje és módja:

  • 2013. július 15. (hétfő) 1600 óra
  • postai úton: Gödi Polgármesteri Hivatal címére való megküldésével (2131 Göd, Pesti út 81.)                                                     vagy
  • személyesen: Gödi Polgármesteri Hivatal Titkárságán (2131 Göd, Pesti út 81. I. emelet)
  • A pályázatot kérjük zárt borítékban, magyar nyelven benyújtani, a borítékon fel kell tüntetni a pályázó nevét, címét és a „Pályázat a Szakáts-villa hasznosítására. Csak az ajánlattételi határidő lejártakor bontható fel!” jelzetet.

 

7. A pályázatok értékelési szempontjai:

  • A pályázatokat az alábbi csökkenő fontosságú szempontok alapján rangsoroljuk:
  • A pályázó által vállalt megvalósítási és hasznosítási időszak hossza. A legkedvezőbb pályázat a legrövidebb időtartamú.
  • Az épület fellelhető forrásokból rekonstruálható eredeti kiviteléhez való hasonlóság mértéke. A legkedvezőbb pályázat az épület külső megjelenésében hűen adja vissza az eredetit.
  • Az épület tartóssága és környezettudatossága.
  • Az épület környezetének forgalomtechnikai terhelése, a parkolás megoldásának minősége. A legkedvezőbb pályázat az esetleges gépkocsiforgalmat a környezet legkisebb zavarásával kezeli. 

 

9. Az elbírálásra jogosultak, pályázat értékelése:

  • A borítékbontás és az eredményhirdetés nyilvános, a bírálat zárt eljárásban történik.
  • Borítékbontás időpontja: 2013. július 15. (hétfő) 1700 óra. A borítékbontásról külön értesítést a pályázó nem kap. A borítékbontást a polgármester által megbízott személy végzi és a pályázatok alaki feltételeit ellenőrzi. Megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti, melyet kérésre átad a jelenlévő pályázónak.
  • A második értékelési szemponthoz kikérjük a Gödi Tervtanács véleményét.
  • Az érvényes pályázatokat a polgármester által felkért 3 tagú munkacsoport (értékelő bizottság) a fent szempontok szerint értékeli, rangsorolja, majd előterjeszti a Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottság és a Pénzügyi Ellenőrzési, Közbeszerzési és Jogi Bizottság elé.
  • A pályázatokat a két említett bizottság együttesen értékeli. A két bizottság a saját értékelése szerinti első három helyezettet terjeszti fel a Képviselő-testülethez.
  • A bizottsági értékelés legkésőbbi időpontja: 2013. augusztus 31.
  • A bizottságok javaslatukat és véleményüket megküldik a Pályázóknak. A versenyben maradt Pályázók ez alapján pályázatukat kiegészíthetik.
  • A Képviselő-testület meghatározza a hozzá felterjesztett 3 legjobb pályázat sorrendjét, megállapítja a pályázat nyertesét.
  • Képviselő-testületi döntésének legkésőbbi időpontja: 2013. szeptember 30.
  • Az eredményről történő értesítés határideje: a Képviselő-testületi ülést követő 8 munkanapon belül. Az ajánlatkérő az eredményről levélben tájékoztatja az ajánlattevőket.

 

10. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: a pályázat benyújtását követő 90. nap.

 

11. Egyéb adatok:

Az ingatlan munkanapokon megtekinthető a helyszínen, Juhász Anita vagyongazdálkodási ügyintézővel előzetesen egyeztetett időpontban. (tel: 27/ 530-056)

A felhívással, a pályázat részleteivel kapcsolatos további információk kérhetők Tarjányi Judit főépítésznél (tel: 27/530-064/208. mellék)

 

Göd, 2013. május 29.

 

                               Göd Város  Önkormányzata nevében:

  

 

                                                                                               Markó József polgármester

 

 



Látogatottság: 2539
Copyright © 2010
Göd város Önkormányzata
Impresszum|Adatvédelem|Médiaajánlat Powered by Webgyár
Design by Cat-R-Sys Design Studio